Gott och blandat

God morgon livet!!

När jag tittar ut igenom mina skitiga fönster så ser jag sol. SOL! Jag älskar verkligen sol på hösten. Det bästa som finns är att ta med sig en filt och leta upp en lä plats och bara njuta av solen som skiner i ansiktet.

Igår så var det mycket på gång. Dagen bara flög fram. Bakning stog på schemat och bakning blev det!

Kärlektmums


En kaka jag kan äta (dvs utan socker och mjöl)
En slags cheescake med 85% choklad. Tänkte äta den med en klick grädde och en jordgubbe. 


Sen så bakade jag oxå Kanelbullar. Vilken smet/deg jag fick...helt underbar att jobba med


(tyvärr lite suddiga bilder, men ni ser nog endå det goda)

Sen tänke jag bjuda på lite bilder från Västra hamnen här i Malmö. Västra hamnen är där Turning Torso står


Men jag tänkte visa er lite bilder från västrahamnen som man inte brukar få se. Västra hamnen e så mycket mer än turning torso.





 

Om ni kommer till malmö så ska ni verkligen ta er till Västra hamnen, att se Turning Torso irl e en helt annan sak än att se det på bild. Sen ska ni gå inne bland husen och inte bara ute vid vattnet, det finns så mycket fint
att se där nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0