Home sweet home

Nu börjar dagen närma sig den "heliga timmen"...ni som undrar så e det Gray´s timmen jag pratar om. Jag brukar inte följa serier men denna e jag närmast beroende av. E ni beroende av någon serie? Vad e det som gör att ni e det i så fall?? Eller inte e det?
Jag tror jag e beroende av denna pga att den berör mig. Personerna i serien e ju påhittade men endå så finns det något i de som man kan identifiera sig med eller någon i sin närhet.

Dagen idag har bestått av att lyssna på Sommarpratarna medans jag pysslat. Så det har varit en riktigt go hemma dag idag. Jag har glidigt omkring i mina orangaleggings med raggisar och en tröja, smink och borsta håret har jag inte haft en tanke på! =)
Jag har förvisso varit utanför dörren, men då hoppade jag i ett par träningsbyxor bara och tog på mig en tjocktröja..sen gick jag...eller vi gick, för det va när vi handlade kvällsmat. Jag funderar i bland på alla de som inte kan gå utanför dörren utan att sminka sig och ta på sig "ordentliga" kläder. E det så viktigt att alltid visa upp sitt "bästa" utåt?? Enligt den nya "Ankan" så e det ju det...=)

Sen ang min minskning i kilo så känns det lite overkligt...på något sätt så känns det som om det vågen har gått sönder. Jag tycker det har gått så trögt ett tag och nu så bara trillarde jag några hekto utan något speciellt. Vilket e skönt förvisso...men annars så går maten bra. Jag håller mig till det jag ska.. men den senaste veckan så har jag glömt bort att äta 2dagar...dvs när jag varit i full fart med andra saker så har jag inte känt hungern så jag har glömt att äta lunch, jag har kommit på det vid 16 tiden...vilket inte alls e bra. Så nu försöker jag vara mer vaken på hur mycket klockan e.

Så här såg det ut för några timmar sen här hemma... innan jag han ta kameran så hade thorsson tvättat My ganska så länge...


Men Thorsson e en grymt bra bror....=)



När jag gick förbi P-hus Anna här i malmö i förra veckan så hittade jag detta på ena väggen: (På P-huset Anna så e det tillåtet att måla på)

Hur tolka man detta??


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha, vad otacksam hon är lilla my.. mot den snälla storebrodern som bara ska hjälpa till!

-släpp mig!!



;-)



sv: haha, ja.. knas knas! fast roligt!

ja visst var halsduken tokfin!

2009-10-07 @ 22:25:34
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Fröken Frodig

Gudars vad fina katterna är :)

2009-10-08 @ 10:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0