Ge och ta



Jag e så galet arg, irriterad och förbannad!!! Jag kan inte ens äta lunch för att jag e för upprörd över hyenan som e rektor på skolan där mamma jobbar!
Rektorna har precis pratat med min mamma om varför hon bara fick den stora summan av 150kr i löneökning. Anledningen va för att rektorn inte har sett att mamma har anamat mattekursen de gått. Men hur kan hon veta vad mamma har anamat?! Hon har inte varit här inne på 2år och sett vad mamma gör på lektionerna. Mamma e speciallärare och har använt så mycket hon kan göra, men eftersom barnen e på lågstadiet så är det mycket plus, minus och positionssystem som de måste lära sig och det går inte använda det nya så ofta. För den nya handlade mycket om att göra expriment och vara prova sig fram till svaret, men det e lite svårt att göra när man inte vet grunden till matten...fast det e ju klart att när det lärt sig grunden så leker mamma lite olika matte lekar.

Jag va tvungen att gå ifrån datan ett tag undertiden jag skev detta inlägg för mamma skulle ha kompissamtal med en klass. Fasen vad barn kan va underbara! =) Tur att de ger så mycket posetiv energi till en!

Nu ska jag fortsätta med mitt nya, lite små hemliga projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0