- 5år eller???

Hej hej!!

Idag är det 3dje dagen i rad som jag e ledig. Helt underbart har det varit. Man skulle ju kunna tro att jag har gjort en massa bra saker, men icke sa nicke...jag har bara gjort det jag har känt för.
Igår så var jag hos min barndomskompis Louise och fick en ansiktsbehandling. Helt underbart!! Efter behandligen så åkte vi hem till Lousie fina lägenhet (ja, hennes man...ja faktist MAN bor oxå där) och åt hemma gjord räk och kräftskärtssallad. Mummsfillibabba...Hemma till Louse kom oxå Jenny och hennes underbara dotter Alma! En riktigt liten snäcka på 1år. Barn e underbara, de kan få alla att le och må bra. De behöver ju bara skratta eller le mot en så blir ens hjärta varmt.



Ser ni någon skillnad på mitt ansikte efter behandlingen?? ;) ser minst 5år yngre ut va?? =)

Hemma hos louise så fick jag en bild på mig själv som är taget på deras bröllop..här e det...

Helt galet intensiva ögon..men det får man väl bara av blixten?? =) har inget med drickan man fått i sig innan!? ;)

Idag så kom jag faktist ut på en joggingrunda..jag joggade faktist hela 3km...ja, jag vet att det inte e den längsta rundan men eftersom jag har lovat mig själv att jag ska tycka det ska vara roligt så börjar jag lungt och fint. Men 3km var lagom och jag e hur nöjd som helst med det!! *klapp på axeln*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0