Skönt trött

Klockan är 16.14 när jag skiver detta. Utanför fönstret så är himeln mörkblå, snart svart. Clawnens röst i Simson kommer ut från tv:n. Älsklingen ligger nerbäddad precis här brevid mig. Jag har pracis kommit upp från ett varmt bad och har en handduk i håret. Katterna ligger och vilar någonstans, de e i alla fall väldigt tysta. Min kropp är helt skönt genom trött efter lite trädklättring och en omgång på gymet.
2km jogging på bandet, tiden idag blev 12.13 som uppvärmning faktist 1,30snabbare än förra veckan. Jag körde program 1 i 2sett sen blev det 1.5km gång i 6% lutning som avslutning. Helt okej... Jag måste komma på något att variera min jogging med, för jag vill inte att det ska bli tråkigt för att gör det hela tiden. För jag tycker ju inte att jogging e jätte lajbans....utan nu e det helt ok...så det e synd att förlora det lilla jag har.

I morgon så e det ute jobb som gäller. Jag hoppas det blir bättre än det regn som har varit idag. Men det e ju inte så lönt att lägga ner någon möda på det, för jag kan ju faktist inte påverka det hela ändå! =)

Nepps... dax att hoppa i lite kläder kanske!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0