TILL DIG SOM RINGER KL 01.00

Tack för att DU ringer kl 01.00 på natten! Det uppskattas SJUKT jävla mycket! Ärligt talat.....man ringer INGEN när klockan är så mycket om det inte är något allvarligt som har hänt MEN då e jag inte rätt person för DIG att ringa till!!!

Ja, jag är lagom glad på "psykot" som ringde i natt kl 01.00 för att höra om F va där!?! eee.... Ringa mig för att höra om han är där?!? Han har ändrat sitt nummer till dolt för EN anledning!! Han inte vill att hon ska ringa honom, vad e det som är problemet att förstå det!?

Vad hon nu hade på hjärtat när hon ringde till min mobil i natt var att HON VA SÅ RÄDD för F. Min fråga är då...om man är rädd för någon, varför ringer man för att få tag på denna person då?????

Hon var så himla rädd för honom efter mail/meddelanden "han" har skrivit på Facebook. F har inte skrivit några jävla mail till henne.....men i hennes värld har han det...så frågade jag hur hon visste att det var han...till svars fick jag "det vet jag"... jaha.. "ja, han skriver om dig, sig själv och mig" "hur han känner i den situtation som han befinner sig i"......Så för att någon skriver om MIG och sig själv så MÅSTE det vara SANT!?!?!!

Jag frågade när han skickade de här mailen/meddelande (för jag e med han större delen av dygnet, vissa dagar alla 24 timmar) då svarar hon "han gör det på natten när du sover hårt" ....e..Vi bor i en ETTA och det går inte att göra något hemligt här hemma!!! Tror hon verkligen på detta själv?!

Som vanligt så har jag sjukt bra tålamod med denna brud, jag bad henne som vanligt att polisanmäla denna person som skickar dessa mail/meddelande till henne (om det är någon som gör det) för det har gått 1.5år sen detta började. Men då svarar hon "men det blir inte kul för er eller för mig" Nehe...varför inte de. Det som står om MIG är ju inte sant så det är inga problem och jag tror inte att F kommer ta så stor skada heller för det lär ju vara lika mycket sant som det är om mig. Jag kan däremot tänka mig att det e uthängande för "donnan" för hon har svarat denna person och skrivit personliga saker, kanske för personliga?? så att det blir jobbit om någon polis får läsa de!

Sen FATTAR jag inte varför hon inte byter mobilnummer, ändra mailadress och blocka denna person från Facebook så den personen får det jobbigare att ta kontakt med henne!!  Men i ärlighetens namn så tror jag inte att hon vill att detta ska sluta! Hon vill ha en sjukpersons uppmärksamhet (om denna person finns)!!!

Till sist

SLUTA STÖRA OSS, SLUTA TA KONTAKT MED OSS (MIG OCH F) VI E INTE INTRESSERADE ATT VARA INBLANDAD I DITT SJUKA LIV!!!
TA TAG I PROBLEMET PÅ ALLVAR OM PROBLEMET EXISTERAR OCH DET ÄR INTE GENOM ATT TA KONTAKT MED OSS UTAN GÅ TILL POLISEN!!!!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:-(

trist!



skickar över en stor kopp kaffe här till dig!! extra stor.

2009-11-24 @ 09:36:49
Postat av: Katja

den var mycket bättre än tvåan, nästan bäst tror jag!

2009-11-24 @ 09:48:21
URL: http://katjaandersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahaha, SJÄLVKLART! ;-)

2009-11-24 @ 09:49:25
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Emmas Form

vilken idiot alltså.

2009-11-24 @ 17:20:49
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0