Demasker och sånt dära

Hej hopp!!

Idag e dagen som jag kommer få veta om jag blir SKIT fattig eller om min ekonomi kommer vara som vanligt fantastiska skrala. Bilen ska besiktigas..jag vet att en demask e dålig och jag ska göra vid det den 28. Ni som undrar vad en demask är....ja ni e nog lika frågande som mig..men jag har förstått att det är något gummigaktigt som gör något med något smörj till drivknuten. Bra förklaring va?? =D får nog googla det...

Här ser ni en bild på Drivknutsdemask satts i alla fall.

För att jag ska öka chansen för min bil att gå igenom så måste jag städa min underbara bil. Har mycket jobb saker där i just nu. =/ och där ligger nog en halv cm damm oxå...ÖRK! Ne..ut och ta tag i de!
Annars idag så jobbar jag till 21. Så jag vet inte vad mer som sker, men något e de säkert.

Ska ni hitta på något kul idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0