Utflykt på innergården




Vi har en jätte fin innergård. Så igår så fick Thorsson gå ut på lite äventyr... först va det lite otäckt, men efter lite uppmuntring så gick det super bra. Det fanns ju till och med gott att tugga lite på. Thorsson tror att han e en ko.. gräs e mummsigt!! (fast han kräker ju upp det ihop med hårbollar)
Freddan hittade sandlådan...han blir nog en bra lekpappa =)

Idag så började ju jag ju min nya diet.... eller diet och diet...jo det kan jag nog kalla det...
jag har ätit hårtstekt ägg (blir som en macka) med mjukost på, Mumms och yoghurt med keso i..till lunch blev det Qurn filé och keso. Nu när jag kom hem från trädgårds jobb så blen det 2st hårdstekta ägg till....annars hade jag ätit något som jag inte skulle...så nu ska jag planera kvällsmat..

Idag när jag var och jobbade så hamnade jag mitt i en tv inspelning. En av mina kunder är en tv-kändis...de skulle göra lite roliga inslag av hans standard uttryck när han kommenterar trav... Det kan nog bli riktigt kul!! =) Jobbet idag har annars gått bra, och jag och frun i huset har 2nya projekt på gång. KUL!!! =)

Kommentarer
Postat av: caisa

VRNING, VARNING, VARNING; Är ju bra du äter ägg, väldigt nyttigt. Magen däremot kommer inte gilla att du äter så mycket ägg under samma dag under en lång tid. Ät inte bara mjukost till, ta en frukt också. ( En läxa jag lärt mig den hårda vägen) (fast kasnke det är skilnad på hårdstekta och hårdkokta??)

Men wiii, ny diet här också denna veckan. Tävlar mot Anneli vem som kan gå ner mest tills midsommar.

Förresten du har ju införskaffat en mixer. Mixa frukost smothiee. Sallad, en banan, en halv citron, vatten, mandelmjölk och ett rått ägg om man önskar protein. bara mixa o dricka på väg till gymmet. Mättande och nyttigt (hoppas jag i varje fall)

Flummigt det här. Skulle egentligen blogga i min egen blogg men skrev en hel uppsats här istället. Nu ska jag sova....

2009-05-25 @ 23:33:07
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0