Städ och tvätt dag

God morgon!

klockan ringde 06.30 och det var inte för att vi skulle upp till jobb eller skola, ne utan de e tvättdag. Det tvättas från 07.00-13.00 här hemma. Idag känner jag för att jobba ute i trädgårdar och få de fina.
Vi har städat här hemma nu en stund på morgonen...men tydligen så fick jag ta köket...inte lika kul...det ser ut som 7svåra år. =(
Men jag måste ju städa där innan jag lagar mat idag. Jag har inte bestämt vad jag ska göra till lunch än. Får gå in på lite sidor och få lite tips.

Igår lagade jag smörstekta fetaost-fyllda-champenioner, kokad broccoli och en Qurngryta med grädde, jordnötssmör och chilli. Till det så hade jag alfa-alfa groddar, tomat, gurka och paprika.  Gott...=) Jag e inte van vid att äta så mycket fett, men man behöver inte äta så mycket för att bli mätt. Jag tror det e viktigt att man bara äter tills man e mätt och inte mer. 

Igår tänkte jag att jag skulle ställa mig på vågen...men den hade "tyvärr" slutat att fungera...lite skönt...så kan jag skjuta upp det lite till =)  Men jag ska nog gå och köpa en senare idag...tror jag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0