Om man hade kunnat sälja skönhet....

Jag måste bara berätta!! *skrattar*
När jag gick ner till Triangeln (köpcenter) för att handla tv antenn så gick jag i min egen lilla värld som vanligt. Jag ser 2killar som kommer gående..sen så dyker en cykel upp snett bakom mig som jag inte har sett innan. Jag går undan för de känns som jag går i vägen...men han cyklar inte för bi mig utan cyklar mot mig...jag går fortare för de känns lite hot fullt då hör jag någon säga: - "Vänta, vänta!!" Jag tittar upp mot den som tydligen pratar till mig. En kille som e ca 30år..har en ful cykelhjälm (iget fel på att ha hjälm, den va bra ful) coca-bottnar till glas ögon och ser ut som att han inte har alla hemma... När jag tittar på honom säger han: "Om man hade kunnat sälja skönhet så hade du varit miljonär!!" Jag blev helt tagen av hela situationen...så jag stammar Tack...och går JÄVLIGT snabbt där ifrån. Han gick över den dära bekvämlighets gränsen. Jag skatta gott sen när jag tänkte efter....Gulligt sagt...men undra hur många han säger det till om dagen. Och om han inte säger det till alla... hur kom det sig att han verkligen sa det och inte bara tänkte de!?! Men som sagt jag skrattar fortfarande inombords. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, vad gulligt!! hade nog reagerat på samma sätt som du, med panik först och sen med ett leende då man väl var hemma.. haha! :-D



sv: ja det är lite många vändor med schlagern, fast jag gillar det i sverige, men i europa så blir det så segt!

2009-05-14 @ 15:41:47
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

haha, för mig får du gärna komma på praktik hos pappa ;-)

du har rätt, det ÄR himla kul med möbler och snickerier!

2009-05-14 @ 15:49:22
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0