"ny soffa"

Morgonen blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Jag gick ner på Sorl för att unna mig en god frukost innan träningen. Jag hade med mig den nya tidningen 101 nya ideér. Vad hände sen?? Jo, jag gick till tygafären och köpte tyg och stolsdynor. Sen gick jag hem och börja fixa. Det sluta med att jag fixade stora delar av lägenheten.  Jag fick för mig att möblera om.




Där tv:n står nu, där va soffan innan och vise värsa. Soffan e inte iordning innan jag tog kortet så det ser värre ut än de brukar. Men ni ser ändå hur de brukar se ut. Ett lakan som över drag och en massa kuddar. Nu så har jag klätt om hela soffan/sängen. 
Jag blev faktist ganska nöjd. Vet inte vad min älskling tycker. Ni får se det före än va han får. =)
Innan jag flyttade hit så möblerade jag nog om 1-2ggr per månad. Men detta e den första gången jag möblerar om på 2.5år. Så de va nog dax. Vi får se hur länge det vara. För det va faktist himla mysigt att krypa in till soffan innan.

Mitt under tiden jag städa och hade moment 22. (blir ju det i en liten lägenhet, om jag flyttar en sak, så måste jag flytta en annan för att kunna komma fram med de första.) ..ja i alla fall..under tiden jag städa och möblera om så kom det post.


En bok från Caisa. En bok som jag ska läsa och sen skicka vidare. Någon som vill ha den efter mig?? =)
Det e betydligt roligare än en massa räkningar!! =)

Nu måste jag springa ner och köpa en längre tv:sladd...annars kommer nog inte möbleringen  bli så poppis om man inte kan se på tv ikväll. =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0