Nubben flyger och far

Fy tusan va jag e grå och tung idag. Brukar ni känna er i färger?? Jag har kommit på att jag gör det. Inte så konstigt idag med tanke på att allt ser ut som grått i detta hämska väder.
Den sista tiden har jag känt mig gul, gast att jag inte har på mig något gult. Men då e jag glad och lätt på något sätt. Svårt att förklara. Förstår ni vad jag menar?

Igår efter jag hade lagt mig så vaknade Nike. Hon behövde gå upp på toa. Sen kunde hon inte somna om, Så hon blev ledsen och saknade pappa. Så hon satte mig på lite "mamma" rolls provning. Jag tolka de hela att hon va övertrött och att hon jagade upp sig själv pga att hon inte lyckats somna när hon sovit hos kompisar. Så Faster mia (som jag då e) tog och satte på Monsters ink (en tecknadfilm som inte alls e äklig utan bara söt och rolig) och bädda ner sig själv så vi låg skavföttes. Hon lugnade ner sig väldigt snabbt efter det och slappnade av, så efter en halvtimme så nanna hon sött. Så jag tyckte att jag klarade av de provet väldigt bra. Eller vad tycker ni mammor?? =)

Jag kan ju säga att jag inte e så piggilin idag pga att jag vaknade i natt /morse av "lingonveckan" satte igång. De där e konstigt, 9 av 10ggr så börjar den på en onsdag...inte tisdag eller torsdag...nä onsdag. Skumt, undra varför!

Annars idag så e det en massa ringande och företagspapper som skall göras.
Jag ringde precis Boná parte, jag har inte fått mina kläder än (de restade) och frågade vart de tog vägen, för jag skulle ju få de i slutet av april och de e ju faktist Maj nu. Men då skulle jag tydligen betala de första kläderna jag fått först innan jag fick de andra....skumt att de inte stod...så de har jag gjort idag! Hoppas kläderna kommer snart!!!

Ne, nu måste jag bege mig ut i rusket och handla lite pappers saker till företaget. Vill inte alls göra de..de blåser små nubb här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0