Mia och Malin på Tour

Igår fick jag ett mail av min svägerska. Hon känns mer som en syster eftersom hon har varit i mitt liv i 23år av 28 möjliga.

I morgon ska vi iväg på tour. =) Hon har gjort upp en dags plan. Vi ska bara njuta av vårat underbara lanskap och koppla av. Vi ska bla besöka Haväng, underbara trädgårdar, Prästensbadkar (som jag inte har full koll på vad det är för nått), Café annerlunda, Glimmingehus och träffa spöken och vad vi mer hinner med. Kameran kommer i allafall vara med så ni kan få se hur dagen har varit.

Jag funderar på att göra en "tävling" till oss...om vi kan finna "skånska" saker längst med vår väg. Tex Korsvirkeshus, vindmöller, spidekaka...ja vad e mer skånskt!? Stora gula rappsfält.... har ni några fler förslag på vad vi ska försöka "hitta" vår färd i morgon?! 

Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Åh vad härligt, Skåne är så vackert! Har faktiskt varit på Cafe Annorlunda, Stenshuvud är en av mina favoriter, så jättefint!

2009-05-15 @ 14:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0