krassliga knasigheter

Idag skulle jag ha en stor bild på en trasdocka, för de hade varit en bild på mig,

Jag kände redan i lördagskväll att jag började bli retlig i halsen. Igår kände jag mig ganska okej men idag så mår jag inte alls spec bra. Jag känner mig slö i kroppen. Jag gick till gymet, men det gick ju åt helsike..jag orkade bara lite över halva programmet.=( Besviken på de...men jag har något i kroppen som inte bör vara där. Jag känner mig helt yr och svag..
Pga detta så får jag planera om veckan lite. Jag skulle åka och handla jord och gödning mm till en trädgård, men jag får göra de i morgon eller onsdag i stället. Tyvärr... får göra lite planerings jobb hemifrån i stället. För de kan jag göra lite till och från när jag orkar.

Dagens STORA uppgift är att DRICKA VATTEN!!!!

Eftersom jag antagligen kommer vara hemma hela dagen så lär de komma många inlägg idag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, ja jag tror det.. en minst sagt aggressiv diskmaskin. :-P



trist att du känner dig krasslig! vila och, som du säger, drick vatten! krya på dig!

2009-05-18 @ 15:52:18
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0