Helgen i bilder


Fredags kvällen gick i bullens tecken. Jag va på Duka som säljer ut sina egna märken 30% avdrag. Jag köpte 3st bunkar och 4 rödvinsglas.
 
Bunkarna var jag tvungen att prova eftersom jag lovade Malin nybakta bullar. Det jag bakade va "matbullar" med fetaost, oliver och soltorkadetomater. Mina favvis bullar...sen så bakade jag "vanliga" bullar oxå....fast allt på duruvete och rågmjöl.  Bullarna blev jätte goda och saftiga.

Lördagen så hägrade






Tyvärr så hade vi inte vädret med oss...men otroligt trevligt och mysigt.
Kvällen avslutade vi med att kura in oss med våra sambos och vår älskade trissan och tittade på ESC.
Måste säga att Norge va bäst...men fy f-n va dåliga MÅNGA va!! Nästan plågsamt.

Idag söndag har jag jobbat

Kommentarer
Postat av: Matilda

så fina kort!

och de där bullarna.. har du några kvar? SKICKA.



vad roligt att du gillade armbanden i shopen! kul! :-D idag har jag gjort några fler... eller, några halva iaf.. haha

2009-05-17 @ 23:11:03
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: caisa

Åh, suck. Han kunde ju inte prata engelska pojkvaskern. Nej Norge var inte bäst.... Fast han hade tydigen samma hår som Zac Efron.

2009-05-18 @ 10:35:00
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0