Gray´s förstörd

Nu e det inte många tårar kvar i mina ögon...jag blir som ett vrak varje jäkla program... Jag blir så engagerad i det!
Älsklingen tycker ju att det e super kul att tetas med mig för att tårarna och snoret rinner som öppna kranar... det e HELT galet...jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gör till nästan varje program för något som hänt mig i verkligheten. (jo, när en barndoms kompis gick hastigt bort då grät jag hysteriskt när chocken försvann)

Caisa berättade att nästa omgång börjar om ca 3månader....och 3månader e ca 90dagar...och om om man lägger på 10dagar... så blir det 100dagar...  om man går ner futtiga 2hekto (200gram) om dagen i 100dagar så har man gått ner 20kg.. och då e man ju nästan framme vid en bra vikt =) så 2hekto behöver inte vara dåligt ;)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0