Glad jag blir

Jag "fusk" mätte mig precis. Jag ska inte mäta mig förän den 17/5. Men jag ville bara se.. på nästan alla ställen så hade jag minskat mellan 1-3cm. =)
Det känns otroligt bra!! Jag känner desutom att jag börjar bli fastare i kroppen till och med "gäddhänget". Träning e för baskat roligt för tillfället. Jag har fasnat för de programet jag kör.  

Jag ska gå ner och belöna mig med en tidning nu. För att få tidning så måste jag gå igenom hela malmös centrum, så får jag lite motion oxå! =)

ne ha de så bra!!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag har ingen aning om varför Napoleons kropp är uppdelad i 6 kistor men det hade varit intressant att veta varför.

2009-05-12 @ 12:10:48
URL: http://marleneblogger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0