en bit på väg

Samtal är ringda och jag har fixat en massa. Det e inte riktigt färdigt än, men det e pga att jag väntar på ett mail, Mer kan jag inte göra.

I min väntan så har jag fixat stoppet i vasken i badrummet. Fy fasen va sånt e äkligt. Jag tror detta stopp e pga de senaste tandkrämen vi har haft, de e mer som cement än tandkräm..så nu e den kastad och den vanliga lite dyrare ska köpas igen.

Eftersom jag forfarnade inte har duschat sen gymmet idag så ska jag faktist göra det nu. =)
Jag ville inte sjuta upp alla mina "orosmoment" efter duschen för då hade jag tagit ett bad som hade blivit 8timmar långt och då hade jag sett ut som ett russin för alltid. =)

Jag ska faktist ta ett bad...och ta med mig datan in så jag kan titta på "min" tjejfilm vi hyrde i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0