Dax att säga godnatt

Hejsan hoppsan.

Dagen idag har inte bjudit på så mycket. Jag har jobbat, klippthäck och gjort fakturor.
Sen så blev jag helt plötsligt barnvakt. Så intill där jag sitter ligger min älsade brorsdotter Nike.
Vi åkte till höök (ridsportaffär) när hon slutade så jag kunde köpa en hjälm och lite smått och gott som vi skulle ha gjort ända sen i december då hon fyller år.
Annars har vi bara myst i soffan. Nu har jag precis bäddat ner henne och hon ligger och snusar lite mysigt. Att man kan känna sån kärlek som jag gör för Nike och Trissan. De e mina allt!!!

Nu ska jag gå upp och nanna mig själv. I morgon ska jag köra mina 2 älsklingar, en till dagis (min sambo som gör praktik) och Nike till skolan. Får öva som mamma=)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0