dagen i bilder


Detta har varit en bra dag. Solen har varit framme och gjort naturen underbar idag. Jag tog tillfället i akt och dukade upp ett arbetsbord utomhus idag så jag kunde slå två flugor i en smäll. Jobb och sola! =)


Detta e mitt favvis glas. Det e ett glas som fick följa med mig hem efter en blöt natt på krogen Smaka uppe i Göteborg. Jag vill ha för sånna här glas.

Thorsson vet att man inte får sitta på balkongräcket, men endå så lossas han som han inte förstår vad jag säger. Min lilla kaxiga älskling!

Jag skrev innan att jag va iväg och handlade 2st tidningar...jag satte mig på trappan till kanalen och njöt av en latte och bläddra i den underbara tidningen



Nu ikväll så har jag lämnat in offerten på stora jobbet, sen så har jag varit på ett kundbesök till.
Jag har fått erbjudande att göra ett till jobb=) KUL!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken härlig dag! och gud vad mysigt det där såg ut med tidning och kaffe vid kanalen! jätte!



sv: ja det är faktiskt jätteskönt att kunna ha en egen ateljé! ett eget rum där man kan stänga och vara kreativ.. härligt!



hihi, ja vi är nog rätt lika.. fast får mest höra att jag är lik den yngsta, eller, att hon är lik mig snarare. hon är min lilla kopia.

linnéa ska söka till nyckelviksskolan i sthlm! :-) vilket program minns jag inte riktigt... haha, dålig koll!

2009-05-12 @ 23:59:37
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0