090524

Hallå alla!! *host*

Sjukdoms uppdatering: Snorkran till näsa, hostande kliande hals som har gröna snorbollar som inte vill vara i halsen, det som ska vara fullutväcklade lungor känns som halverade...så fort jag anstränger mig det minsta så blir jag helt anfodd.

I går va vi hos "svärmormor" hon fyllde år. Hon och "svärmorfar" är så himla goa. Det va en jätte trevlig kväll med alla av älsklingens familj.

Idag har jag varit och jobbat hos mamma, bara halvdag 08.00-14.00. Vi va en sväng uppe i torpet, jag hade ju hoppats på att kunna göra klart duschen idag men det fanns inga släp så vi kunde inte handla singel. =( Sjukt besviken. Det e så irriterande att inte göra det man har ställt in sig på. Men de får bli en annan dag.

Ikväll så blir det lungt, vi ska nog titta på handboll på tv...sen vet jag inte vad det blir.

Hoppas ni får en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0