Hagelattack

Ljuset strålar in i lägenheten, då e de nog dax att gå upp. Fast i dag e jag svin trött. Vet inte varför igentligen, jag har sovit som en stock hela natten fram tills nu.

Idag har äntligen min älskade sambos CSN pengar kommit. Varför måste alltid CSN strula??? Det borde finnas någon annan som har samma uppgift som CSN så de får lite konkurrans. För som de e nu så känns de som att de kan göra precis hur de vill och de e inte okej tycker jag.

Nu närmar sig SM för oss och våra handbollstjejer. Fredag smäller det till. Det e finalsteget, det e 8st lag. Det börjar med gruppspelsmatcher. Vi har chans att ta oss vidare till semifinal om vi spelar som vi kan. Här är vår ranking som  allt om handboll har gjort. Men hur man än blir rankad så måste man spela om de. Det e 8 bra lag kvar så allt kan hända.

Idag så står de jobb på mitt schema. Jag ska ut och beskära äppleträd. E inte helt peppat på de för de regnar. =( Men efter de så ska jag träffa upp min svägerska och ta en fika. Kanske blir en berlock oxå till mitt armband =)

Jag glömde berätta om haglet igår. Vi satt inne och väntade på att svärmor och mormor skulle äta klart och helt plötsligt så börjar de smattra. Vi titta ut och de ser ut som en ÖSREGN..bara vita sträck ifrån himeln..men sen såg vi att de hoppade på marken och biltaken, Ett billarm gick igång av kraften haglet kom i. Haglet va lika stort som en gulärta, kan inte varit skönt att bli träffad av de!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej...

Jag har lagt in dig som länk på min blogg....

Hoppas det är ok!!!



Kramis Lotta

2009-03-11 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0