Lördagen sluta med att jag såg ut som Britney!

Förlåt för jag inte uppdaterat er på några dagar!

I lördags va en hel mysig dag. Kl 06.30 vakna jag av att min älskling gick upp för att diska och jag fick somna om. När jag vaknade nästa gång så va han i största hugg att städa. Efter skön beskådning av att någon annan städar så gick jag upp och hjälpte honom. Halsen va som en ilsken katt som rev upp brännhet lava...

När klockna va 10 så hade vi städat och tagit på oss och unna oss en frukost nere på vårt favvis Sorl. Jag fick kämpa mig i frukost pga dumma dumma halsen. Värdet va helt underbart så vi gick igenom Malmö ner till stationen för att köpa min scrappbooks tiding på vägen hem tog min energi helt slut. Jag blev så trött, jag va nog inte helt frisk...men va gör inte ett varmt bad med sin älsklings tidning...jo de ger mycket posetiv energi!! Så jag va redo för att åka till Lund och sen för att bege mig på tjej middag. 

Handbolls matcherna i Lund gick så där, de va damerna och herrarna som spela. Ja, tror ni inte att psykot oxå kom dit. Men de som e skumt med henne va att hon kom sent, gick INTE ner på samma ställe hon brukar (vilket e brevid där vi sitter) utan hon gick igenom resturangen. Sen så gick hon efter pausen...ja hon stod och spana på oss ett tag men inget annat. Varför går man till en handbollsmatch och kommer sent för att sen gå jätte tidigt?? Konstigt tycker jag...men vi slapp henne i alla fall vilket e jätte skönt!!! =) 

Kvällen spenderades hemma hos Lotta. Tjejkväll. Vi va 9 st tjejer i åldrarna 27- ja jag vet inte riktigt vem som va älst men runt 40år. Vilket va otroligt trevligt. Jag hade träffat 5st innan så de va några nya ansiketen och de tycker jag alltid e trevligt.  Speciellt 2 av tjejerna prata jag ganska mycket med. Martina som Lotta kör motorcykel med va otroligt gullig, Hon va väldigt lätt att prata med och väldigt öppen. Hennes utseende va ju bara som en dröm. Hon såg ungefär ut så som min innre bild av mig själv ser e...fast jag vill ha lite större rumpa ;) Otroligt läcker tjej i alla fall!! =)
Lotta bjöd på otroligt god mat. Förrätten va en kall soppa som jag inte kan stava namnet till...sen så va huvudrätten laxlassange. De trodde jag inte skulle vara så gott som de va!!! Mums!!!  Efterrätten va pannacotta med bär...jag älskar ju verkligen de!!!
När de var dax att gå ut så kände jag att min energi nivå stod på 0. Jag orkade inte gå ut. Jag följde med tjejerna i taxin. Jag hoppade av vid Malmö operan, efter jag hade hoppat av så hade taxi chaffören tydligen sagt att han tyckte att jag såg ut som Britney Spears... *skrattar* Jo, vi e nog systrar...eller inte!! =) 

Nu e de dax att äta lite frulle och göra lite pappers arbete!!
Hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0