The one and only

God morgon alla!!

För någon vecka sen så skrev Caisa om kontaktannonser i sin blogg. Jag e lixom henne helt fashinerad av de hela. Jag läser lite då och då dom i tidningen. Igår va en av de dagarna jag slog upp sidan för att studera kille 60år osv.

Igår hittade jag en annons..

Man får ju säga att han begränsar sitt urval ganska rejält! Hur många kvinnliga läkare i skåne finns de som är över 65år och singel????  Ja, hon kanske inte behöver vara pensioner men endå... Inte så många e min gissning!! Men sätter han sig själv på så höga hästar så han tycker han bara e värd en läkare? Eller e han så sjuk så han behöver en privat läkare? Undra just varaför han bara ska ha en läkare???

Sen hitta jag en söt lite eftersökning, de e ju på samma sida

men problemet e ju att de inte står något namn alls...hur ska man då vete de hela??  Men tänk om man har hittat världens prins eller prinsessa och råkar radera nummret till den som kanske skulle bli THE ONE....vilken olycka! Kan inte mer än tycka synd om personen i fråga!

När vi e i skolan så e de tidigare lunch, så nu ska vi gå iväg och köpa SVERIGES godaste falafel!!MUMS

Kommentarer
Postat av: Caisa

Fast om hon ska vara läkare förutsätter itne det att hon jobbar? Annars är man ju just pensionär och inte läkare. Eller?

Den från Harrys läste jag cokså i Sydsvenskan, har varit med ett par veckor nu =)

Du såg inte den sóm sökte intiligens? Måste se om jag hittar tidningen från i söndags....

2009-03-12 @ 14:36:39
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0