Kvälls pyssel

Jag fick mail från Emma idag. "Min nya luck" på sidan börjar arta sig..jag måste ta lite bilder och skicka till henne. Den kommer bli super!! =)

Ikväll så har älsklingen pluggat och för att jag ska hålla mig "urvägen" så har jag scrappat. I början av förra veckan fick jag en utmaning av Caisa.


Jag har inte så många kort så de fick bli på mig och Fredde.  (måste skicka efter nya)
När jag såg utmaningen så fick jag en känsla av 2st ramar och så tittade jag igenom lite av mina nya papper...då fick jag en bild i huvudet över "mormor tapet" och gamla foto..där av att de passa med svart-vita bilder.
Så här blev de


Jag har kommit på en sak att skiva på min "önskelista" och de e ovala formar att rita och skära ut efter! Det e ju bara galet svårt att få de bra! 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej..hej... Nästkusin här...



Det blev jätte fint!!!!



Kram kram Jag

2009-03-09 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0