En dag som denna

Stegräknaren står på 20500steg. Jag känner i kroppen att den har fått jobba idag. Vi (jag och Pandy) har flisat allt vi(han) beskar igår (och ett träd i dag)....fy fan va mycket de blev!!! Jag va iväg och hyrde ett släp i morse, jag kopplade på de och körde. Utfarten från macken e fruktansvärt hög och pga det skuttet de blev på släpet fast att jag körde i obefintlig fart så lyckades släpet hoppa av kulan...och då hade jag endå kollat de extra noga så att de satt fast...de slutade i alla fall att bilen blev påkörd av släpet. Som tur va så va de inte så farligt eftersom ekipaget knapt inte rörde sig framåt. Men SJUKT pinsamt blev de när 2män stannade sin bil och hjälpte mig. (fast jag inte behövde hjälp) Vilken härlig inledning på dagen..=/

Annars har dagen varit bra, solen har varit med mig hela dagen. =) Efter vi lämnat allt flis på en skola i malmö så kom rektorn fram och gav oss varsen bio biljett..vilket va otroligt snällt, för om jag skulle lämnat fliset på tippen så hade jag fått betala för det..

Jag och älsklingen tog och använde biljetten redan nu ikväll. För innan vi åkte iväg och stor handlade på Willy´s så bokade vi plateser till filmen "män som hatar kvinnor". Jag älskar ju den bokserien. Jag måste ju faktist säga att de har gjort filmen riktigt bra...för alla vet ju att de flesta filmer floppar om de e böcker från början.


Bilden e lånad från SF bio

Nu ska denna "kvinna" gå och vila denna kropp. När blir man kvinna??? Kanske en fråga att ta och diskutera en annan dag? =)

Kommentarer
Postat av: Caisa

Åh, vad avundsjuk jag blir du redan fått se filmen. Får nog tjata lite på L så vi kommer iväg....

2009-03-19 @ 08:39:01
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0