090302

God morgon ...eller god middag rättare sagt! =)

Ne, jag har inte riktigt sovit tills nu utan jag har gjort grovplanering till SM helgen. De börjar närmas sig JSM i handboll för oss och tjejerna. Fast att vi "bara" har hand om tjejerna så e de en hel del att ta hand om.
Planering när vi ska äta frukost, lunch och middag...ja och mellan mål, vem ska spela, vad gör vi på kvällen när vi inte spelar?! osv...de e en hel del planering.

Jag och älsklingen ska iväg och handla så vi kan göra lunch till oss...blir lasagne tror jag. Sen har även mitt paket från Nelly kommit =) hoppas hoppas de passar och blir snyggt...kanske blir bilder sen hur de ser ut =)
Sen kom jag precis på att jag ska ju hämta min skjorta som jag köpte på sisters i onsdags. Den va ju sönder i sömmen och de skickade iväg den till skräddaren..=) längtar....

Nu ska de drickas vatten!!

Hejså länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0