Dålig morgon!!

Vilken morgon det va idag..kan ju säga att det inte va den bästa starten på en dag.

Vaknade helt skönt i täcket och kudden, älsklingen låg bakom och kramade om mig...ville ligga kvar så hela dagen, men det går ju inte om man ska iväg och jobba. Så jag klev upp lite senare än vad jag borde.. jag tog på mig och packade väska, gjode kattlådan redo för att förlyttas, fick på Thorsson selen efter mycket om och men för han skulle med. Älsklingen gick och la sig i soffan... jag tar på mig väskan, tar upp Thorsson och ska ta kattoan..det går bara inte att ha en sprattlande katt, en kattoa, en väska i famnen och låsa upp ytterdörren...efter några försök så fick jag ett litet utbrott. Släppte Thorsson slänge ner kattoan på golvet, tog av thorsson selen och smälde igen dörren med ett irriterat  "hejdå". Ni undrar säkert om han inte erbjöd sig hjälpa till...jo det gjorde han EFTER jag släppt Thorsson och släppt ner kattoan..och då var det LITE sent för det!
Jag körde till Lund för att jobba hos mamma...jag va 15min sen....gick in och började försöka be om ursäkt..men hann inte förrän min kära mamma säger -DU E SEN!!!! DET BÖRJAR BLI EN VANA!!!! .....e va??? Jag e för f-n ALDRIG sen..jag har varit sen pga trafik köer typ 3ggr det senaste året och då handlar det om 5min...så jag blev SKIT FÖRBANNAD och den fjärkontroll jag hade i handen fick en liten flyg tur till sängen där mamma låg...NÄ, jag träffa inte mamma...så illa siktar jag inte.. jag gick ut från rummet och försökte smälla igen dörren (fan va störrigt det e när den inte smäller igen när man vill det utan bara blir mjäkigt ) och gick på toa fast jag inte behövde bara för att lugna ner mig. 

Jag va nära på att väcka min bror och säga till honom att ta mamma idag så jag kunde åka hem och bädda ner mig igen. Men det gjorde jag inte...

Nu har jag lugnat ner mig...men fan vad jag dåliga starter på dagen!!! GHAAAAAAA....

Men vilket fall, så har vi varit iväg och handlat mat inför i morgondagen...allt kaffegrädde va slut.. det e nog den enda tiden på året alla använder kaffegrädde...för annars tror jag nog bara det e gamlingar som fortfarande har det i sitt kaffe...

Mamma sitter och vilar, så jag tror att jag oxå ska passa på att gå vila lite.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0