Älskade lille gubben!

Vår stora pojke som va "normal" (vad nu normal är) social innan har blivit hyper social nu. Han tydde sig mycket till Annie innan men nu så lägger han all den tiden till oss. Vilket e lite roligt, vi får lära känna vår pojke  på ett nytt sätt. =)

I morgon tänkte jag att han skulle få följa med till mamma och pappa och träffa "Fisen" (min katt som bor hemma hos mamma och pappa som Thorsson älskar) Älsklingen åker till tyskland i morgon och jag vill inte att Thorsson ska vara hemma för mycket själv...han har ju aldrig varit det innan...och han har ju varit hos mamma och pappa många gånger innan. Ibland önskar jag att han hade kunnat vara lite som en hund så man hade kunnat ha med honom ute på olika äventyr lite mer...för han e sån trevlig katt.

Pappa och min bror ska firas i morgon oxå. Dom fyller år på måndag och tisdag nästa vecka men då e det Älsklingens plutt lillebror som tar studenten och vi har sagt att vi ska hjälpa till och sen e pappa ute på jobb. Så i morgon blir det grillning och mys!

Nu ska jag passa på att mysa in mig med älsklingen, kommer ju inte se honom igen förrän på söndag!

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0