Att glädja någon annan!

God morgon!!

Vad kul det e när personer blir glada när man göra något för dom. När jag beställde mitt armband som beställde jag ett armband till Emma som gjort min design här på bloggen, som tack för hjälpen.  (ni kan gå in på länken för att se det)

När jag brukar få paket från Caisa...har nog fått 4paket med posten detta året så blir man alltid lite extra glad. Varför gör man inte sånna saker lite oftare...alltså skickar små saker som bryter vardagens tråkiga post. Post nu förtiden är ju enbart räkningar eller reklam..förr fanns det i alla fall lite skrivna brev eller vykort...men det e inte så vanligt man får det i dag inte. Allt ska gå så fort så det skickas bara elektroniska saker. Tänk de barn som växer upp nu som ALDRIG kommer få ett brev på posten...det e faktist lite tragist.

Vad händer annars idag?
Jo, jag jobbar "halvdag" dvs 07.00-14.00..sen ska jag köpa det sista till bröllopet vi ska på i morgon. =) Det ska bli jätte kul att gå på bröllop. Jag ska gå till frissan och klippa mig, hon ska även göra min frissyr..lite guldkant i livet. Jag kanske hinner ta och blogga lite i morgon så ni får se hur jag ser ut efter jag varit hos frissan...bröllopet är kl 15.00.
ja, just det..idag vad det... em..ikväll så ska jag försöka göra vid mina tånaglar..och så e det fotboll..så de blir nog lite avslappnat idag.

Jag kanske återkommer senare idag. Nu så e det lite jobb!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Caisa

O härregud vad generös jag varit det här året. Nu blir det skärpning. Ingen mer post. E-mail istället ;)

2009-06-26 @ 09:49:51
URL: http://cloogel.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0