En ny dag efter en lååång gårdag

En natt har gått..ögonen har fått vila från alla salta tårar. Dagen igår var en känslomässig jobbig dag.

Förutom allt jobbigt med att vår älskade Annie blev en ängel så har psykot börjat igen. Nu genom att göra en ny profil på Facebook och skickar meddelande till min älskling. Meddelandena är genom "förstasidan" när man inte är vänner och vill lägga till dom. Där kan man skicka meddelande oxå...och tydligen så kan man göra det fast man e blockad. För igår kom det 2st. *Suck* fast F blockade den nya profilen redan efter första meddelandet precis som vi inte hade tillräckligt med jobbiga saker igår... Vad e det hon inte förstår?!? Igår vad det många konstiga saker hon skrev... jag vet inte om hon fantiserar att de träffas eller nått...men hon tyckte i alla fall att de skulle träffas igen för att reda ut saker. Och om man skulle komma förbi så kunde ´han ju ringa innan...osv en massa blaj blaj..om han inte tog kontakt med henne så skulle hon gå via någon...för hon kan ju inte kontakt honom eftersom hon inte har något nummer... Jag vill bara att hon ska låta oss vara!!

Idag ska jag vara hemma. Min älskling åker iväg på fredag och är borta hela helgen. Så jag känner att jag vill vara med honom idag. Fast vi ska nog inte hitta på något spec kul idag....typ städa...för det behövs verkligen här hemma.

Jag ställde mig på vågen idag...jag tänkte ju annars bara väga mig en gång i veckan... men det blev idag oxå..
vågen sa -0.4kg (totalt 1.9kg)

Nu ska jag lägga mig ner en stund på soffan och försöka vakna lite!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0