Tjejmiddagen igår

God morgon....eller snarare god middaag!

Kan säga att man e lite trött i huvudet idag. Men väldigt självförvållat!! =) Igår vad det riktigt kul. Det e inte ofta jag har haft "bjudning" här hemma...men jag tycker det e riktigt kul och ännu roligare med goa tjejer.

Efter vi hade ätit och fått drinkar serverade och shottat hemma gjord turkiskpeppar så begav vi oss till Hipp. De har schlagerkväll där varje lördag. Vi dansade oavbrutet,,och fick drinkar kom in rullandes på löpandeband..när dom stängde vid kl 3 så kändes det som jag hade kunnat vara kvar och dansa LÄNGE till.. man blir så glad av schlager.

När vi stövlades in här hemma så hade älsklingen oxå kommit hem.,..då hitta vi han sittandes i soffan halv naken..UPPPSS...=) (se bilden nedanför) 

Nu måste jag skynda mig..för jag känner mig fortfarande inte körduglig så jag måste ta tåget till mamma idag!


TACK TJEJER FÖR EN JÄTTE TREVLIG KVÄLL!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0