Röst dax

Idag är enhemma dag...Vi märker att Thorsson är deppig. Han gick och letade efter Annie i natt. Det gör ont i hjärtat....
Vi har pratar om att vi ska köpa en ett sällskap till Thorsson. Inte bara för Thorssons skull utan även för vi vill ha 2st katter. Ingen kommer kunna ersätta Annie...aldrig!

Träningen idag va skön!! Det e skönt att få ta ut lite frustration och ångest.

Lunchen idag va ljuvligt god. Varmrökt lax med fetaostsås, broccoli, ärter. tomater och gurka. mumms!! =)

Nu ska vi iväg och rösta. Jag har inte full koll på vem jag ska rösta på än. Men jag tycker att man sak rösta i alla fall. 
I kväll  så ska jag ta mig till Lund på¨en dejt med min svägerska. Det e alltid kul att träffa och fika med henne!! =)

Dax att ge sig iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0