Jason Mraz i Köpendanmark

Nyss vaknat och lagt upp bilderna från gårdagen på "Fejan" tänkte dela med mig av ett par här oxå...det blev ju en del.
men jag börjar med ett filmklipp som Caisa tog igår.




Det e jag och Caisa som åker till Köpendanmark för att se Jason Mraz det tog ca 40min från vi åkte till vi va framme. Dvs Köpenhamn är riktigt nära Malmö. =)








Jason fyllde år igår så det blev tårta och sång!



Sitt plats stod upp och sjöng mer...det blev en grym stämning där inne!!

Caisa filmade =) Synd bara att hennes mobil blev trött mellan varven och stängde av sig =( Dumma mobil!

Det va en grym kväll och Jason och hans band kan leverera...Även om jag inte haft så lång tid på mig att lyssna in mig så märkte jag att det va många låtar som gjort avtryck i mitt minne. Det va bra ös och jäkligt go stämning. Detta gör jag gärna om igen!!

Kommentarer
Postat av: anneli erson

Vilken kväll ni måste ha haft med underbart väder, trevligt sällskap och bra musik:) Själv rensade jag singeluppfarten;)

/Anneli

2009-06-25 @ 13:49:07
URL: http://rackarnskortoscrapp.blogspot.com
Postat av: Matilda

vilken härlig konsert det lät som!

kul att bo så nära köpenhamn, hade jag bott så nära hade jag nog gjort utflykter mest hela tiden! haha!

vad kostar det att åka dit för dig?



sv: taaaack så mycket!!

2009-06-25 @ 15:12:00
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0