GLAD HÖSTLOV

eller???

Hur kul e det för alla barn som går på sommarlov idag. Det e mer höst än sommar. SÅ jäkla deppigt!!!
Jag vill bara bädda ner mig i soffan eller sängen och bara läsa..men inte idag..jag MÅSTE städa eller rättare sagt sannera...fy fasen vad det ser ut här hemma. Katthår, dammråttor och alls som är äkelpeckel finns här hemma. ÖRRRKKKKK..... och jag vill ha det fint när Caisa och de andra tjejerna kommer imorgon. Vill ju inte presentera vår lägenhet när det ser ut som en soptipp....eller en soptipp hade nog varit renare...GHAAAAAAAA!!!!!

men men...det e väl bara att sätta igång bra musik och börja!!!

Japp så e det!!


Kommentarer
Postat av: Caisa

Äsch, skit i att städa. Vi bara super oss redlösa, sedan går vi =)

Nej, men det ska bli såå KUL ikväll.

2009-06-13 @ 10:51:28
URL: http://cloogel.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0