Äntligen lite sol igen

hej hej...

Hoppas ni oxå har haft en skön och solig dag idag.
Själv så har jag pillat med ett staket och kört till tippen..och blivit erbjuden att rita och anlägga en ny trädgård. Kul kul!! =)

Hela eftermiddagen (efter kl 16) så har jag varit helt klubbad...så fruktansvärt trött! Helt energilös... lagom till att vi skulle börja tvätta.

Jag och älsklingen har precis haft familjemöte och planerat helgen..vi ska ju ha älskade nelly vovve på midsommar med oss upp till torpet, och för att veta hur vi ska göra med överlämningen till de som e "huvudansvariga-hund-passarna" denna gång så måste vi planera lite mer än vanligt. Men nu e det bestämt...vi har henne bara till lördag, sen får vi se hur överlämningen blir.

Jag läste på en annan blogg att det va problem med att lämna kommentar....e det de här oxå...för det e HELT dött.. så snälla...den som läser detta skriv en kommentar...behöver inte vara mer intilligent än ett "hej" bara så jag vet att det fungerar...


Kommentarer
Postat av: Caisa

jag har aldrig haft några problem emd att lämna kommentarer

2009-06-17 @ 23:13:39
Postat av: Fröken Frodig

Det funkar att kommentera, bara jag som är lat. Glad midsommar!

2009-06-18 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0