090622

God morgon

Vädret e grått och mulet och inte alls de ljusblå med sol som jag hoppats på.
Jag skrev aldrig igår att jag anar att jag har fått UVI som håller på att gå i njurarna. Jag har haft det en gång innan, det värsta jag varit med om! Den smärtan är inte att leka med.
Jag har inte riktigt tid att gå till läkaren idag för jag måste verkligen göra klart ett staket, för det e de sista jag ska göra innan jag går på "semester" från mitt företag.
Jag har tänkt att vara ledig hela juli från trädgårdsjobben. Från mamma har jag semester över de helger som det e handbolls cuper. Jag måste spara lite av mina semesterdagar tills resten av året för att kunna följa med handbollstjejerna på alla turneringar och SM steg. 

Idag kommer nog vara våran första träningspass med "våra" nya tjejer. Det ska bli himla kul, men det känns som man har kommit ur handbollen lite nu. Det va längesen vi hade träningar. 

Ne. Lite frukost, men jag hoppar faktist över gymmet idag.

Ha en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Caisa

Hello SUNSHINE!



Drick mycket idag då, i förebyggande syfte. Fast jag tycker du ska ta dig tid o gå till läkaren....

2009-06-22 @ 09:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0