Min dag idag!





Idag fyller jag hela 28år. Fast i ärlighetens namn så känner jag mig som 20. Fast jag har inget emot 28.. inte alls faktist!
Det e ett bra årtal...

Älsklingen har precis varit och handlat frukost och färska jordgubbar! Mumms....

Jag kommer uppdatera mer under dagen..men nu e det lite mat i magen som gäller!


Uppdatering

Jag blev utmanad av Emma...och ja, jag e ju en person som gillar utmaningar.

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Omtänksam, pysslig och hjälpsam

Beskriver mig med tre mindre bra egenskaper:

Starka åsikter, slarvig och icke husmoderlig

Jag älskar att:
känna att jag lever MITT liv.

Jag hatar att:
folk tror att de kan säga vad jag ska göra. För de tror fet fel...

En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Att jag e grym på att stöka upp, dvs inte plocka undan mina saker!

En egenskap jag undvikit att blogga om:
Nje...inget vad jag vet...

Jag skrattar åt:

När personer bjuder på sig själv! När de klantar till de och gärna oxå slår sig lite....

Jag gråter:
till oprah och liknande program när jag blir berörd av personers liv. Ja, även av tjejfilmer...

En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
Tar onödiga konflikter..ibland e det bara bättre att det rinner ut i sanden.

En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
Träffar personer som ger mig posetiv energi. Mina vänner, familj och min underbara älskling.

Detta är jag stolt över:
Jag e stolt över mycket. Men bla att jag startade ett eget företag, att jag e händig och klarar mig själv. Jag e inte beroende av någon annan än mig själv.

Detta kan jag skämmas för:
Andra när de gör bort sig....då på tv och liknande..pinsamma situationer!

Detta gör mig glad:

Mina hjärtliga vänner och min älskade mupp till sambo

Detta gör mig lugn:
Älsklingens hjärtljud när jag blir kramad när jag e orolig och arg 

...nervös:
När jag e i en helt ny situation där jag inte har koll...

...arg:

När personer bara vill vara elaka och är orättvisa för sin egen vinnings skull.

...ledsen:
När någon kränker mig och mina nära.  

...förtvivlad:
När någon missförstått mig och jag inte kan sätta de rätta orden på vad jag menar.

...tacksam:
För jag har världensbästa föräldrar och syskon som alltid finns runt mig och jag har fått de möjligheterna i mitt liv som jag har fått!

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
Jag e inte rädd för döden.... bara ledsamt att inte få fortsätta uppleva en massa saker...

Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
Jag är mamma till ett barn som min älskade man är hemma och tar hand om. Jag i mitt företag och njuter av tillvaron

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Jag älskar mitt liv. Mitt liv är ständigt på väg till nya äventyr...att ha upplevt allt de jag har gjort har gett mig erfarenhet och självinsikt.

Mitt motto i livet är:
Möt andra så som du vill att de ska bemötta dig!!

Jag utmanar:

caisa och  Matilda

Kommentarer
Postat av: Caisa

Oh My Good, vad gammal du är ;) Tur man har ett par veckor dit....

2009-07-06 @ 08:58:32
Postat av: Matilda

nämen åh! jag är ju fasiken utmanad ser jag! :-D kul!

ska ta mig an den!



och du, GRATTIS i efterskott!!!! hoppas dagen var toppen!



haha, ja vi skrattade gott då hon kom med den där pipleksaken sådär försiktigt.. men hon verkar ha fått en väldigt light variant, för nu är hon som vanligt... (peppar peppar ta i trä)



kul med ett mail med foto på dig och armbandet! TACK!

2009-07-10 @ 10:35:50
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0