Besök i sängen

God morgon...ja jag vet att det igentligen är middag men i denna lägenhet så har vi nästan precis vaknat.

Igår så pratade jag och älsklingen om att vi inte skulle hjälpa My upp i sängen utan när hon kan klättra på stegen själv så får hon komma upp och sova hos oss. Vi beräknade att det skulle nog dröja i ca 2 veckor till...tji fick vi..igår när vi hade lagt oss och hon letatade efter oss och vi svarade så hörde vi hur hon började bestiga "berget" hopp, så hängde hon i framtassarna och drog sig upp, hopp och så samma procedur igen...När hon kom upp så va hon grymt nöjd!
Så det slutade med att hon somna hos oss i natt...när jag vaknade så låg hon utsträckt längst min kropp mellan mig och älsklingen...SÅ jä-la söt. Thorsson låg på sin platts i sängen så vi hade två katter där i natt. 

Det känns som vi har en riktig bebbis här hemma. 

Nä, dax att göra sig klar för denna dagen. 

Ha en bra dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0