Psyko attack

Jag klarade första dagen med bravur när de gällde att dricka 2liter vatten. Många tycker nog att de e en lätt match men inte jag. Jag får allt kämpa för de. De kändes igår som jag sprang maraton mellan toa och vattenflaskan. Det e nog de jag tycker e jobbit. Att behöva gå på toa så många gånger på en dag. Tycker inte alls om!!

Jag skrev ju igår att jag hade velat gå och titta på derbyt mellan Lugi - Eslöv i handboll..men som tur va gjorde jag inte de, först och främst så förlorade Lugi för de andra va PSYKOT där. Hon gick fram till min älskling och tyckte att hon ville prata med honom. Som tur va så satt både min bror där och sen kom min pappa (som hade varit och köpt kaffe) så han fick stöttning. Hon undra om han hade ett kontantkort till varje tjej han hade?! ...E..ja, på sett och vi har han ju de...han har ju ett kort till mig ;) ...men de svarade han inte..... sen så hade hon allvarliga planer på att byta nummer ?!??!!!....JA, vad e de som hindrar dig???? Sen hade hon tydligen babblat på en massa, men F hörde inte på utan han tittade på matchen... Alla runt om kring undrade vad de va för konstig tjej som stod och babblade och trängde sig på... JAG E GLAD ÖVER ATT JAG INTE VA MED!!!!

Idag så står de Audiologen på schemat och sen match ikväll.
NE..nu ska jag gå och hämta lite vatten!

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0