Nelly.com





Bilderna e från Nelly.com

Idag så har jag gjort något som jag aldrig gjort förutom på HM..jag har beställt via nätet. Jag va inne på Kenzas hemsida och såg ett par gladiator skor som bara va så schysta (de jag har köpt e bruna) att ha till sommaren för bara 299kr sen så hittade jag ett par Cheap Monday jeans...de har jag ju verkligen aldig haft innan!
Inte för att de finns JÄTTE mycket kläder till oss som har större storlekar, men lite i alla fall. =)

Just nu sitter jag och väntar på att mammas vänninor som ska komma. De försöker träffas någon gång i halvåret, de e gamla pluggkompisar sen spec.lärartiden. Kul att de fortfarande håller kontakten. Men just idag e jag inte så sugen på att sitta här hemma, utan jag vill vara nere i arenan och titta på handbolls derby.

Men jag får se de som att jag gör mamma glad, för hennes "tjejträffar" (enligt henne och kärringamöten enligt mig ;) ) ger henne otroligt mycker energi!!


ne..nu ska jag surfa vidare och titta lite smycken!



Kommentarer
Postat av: Caisa

SKITSNYGGA SKOR!

2009-03-02 @ 08:14:05
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0