Mys med raggisar!!


Här kommer en bild på de raggisar jag stickade till Caisa i julklapp. Jag va ju hemma hos Caisa i 3dagar och såg då att hon använde raggisar varje dag. Men de passa inte att hon hade gråa vanliga sockar för hon e en färgstark person. Julklappen va ju given. Jag hade ju precis gjort klart min sjal och behöve ett nytt projekt och de fick jag kan jag lova. De e inte så svårt att sticka raggisar, men när man e dålig på att fästa trådarna så blir de tillslut rätt enaverande att få sticka om de hela tiden. Den första sockan fick jag sticka om 4ggr...men jag lärde mig att fästa trådarna i alla fall!! =)

Nu ska jag väl bara få för mig att sticka ett par till mig själv oxå =)

Kommentarer
Postat av: fröken_frodig

Finfint med en ny blogg, me bilder och allt! Najs! Kommer titta in ibland och se vad som händer :)

2009-02-22 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0