Döv??

Jag har varit iväg med mamma nu och undersökt öronen. Min kära mamma hör som en kossa...hon svara hejsvejs på saker man frågar i bland. Det e ganska enaverande får jag säga...fast ganska komiskt oxå ibland.
De kom fram till efter 4st olika undersökningar va att hon hörde normalt för sin ålder! *skrattar* e va?! Ska man vara halv döv när man inte ens är 55?????
Det e underbart att alla tester e bra, men va e då felet?? Hon tycker att vi e så jä-la ointressanta så de inte e lönt att lyssna på oss eller???  Eller e hon bara en nochalant tant som skiter i vad andra säger??? nee...inte riktigt... Men jag tycker det e skumt att alla tester va bra med tanke på att hon inte hör som hon ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0