Att vända en nedåt gående spiral

Så va de återigen en djupdykning med handbollslaget. En tung förlust med ett allt annat än en posetiv och energirik inställning. Inget funkar, inget går in. Hur mycket man än manar på tjejerna och ger de instruktioner så fastnar inget, eller de gör inte det som sägs. Hur ska man gå de att fastna?! Hör de men lyssnar inte eller e de så "nöjda" över de presterat under säsongen innan så de har blivit för bekväma??
Vi måste i alla fall ändra på något, frågan e på hur!?! Hur gör man en SNABB förändring?? 

Vi får ju så klart rangsaka oss själva. Men en fråga som jag frågar mig e hur kommer de sig att vissa aldrig gör de, de skyller bara på alla andra?! E man så rädd för att säga - De va mitt, jag borde ha gjort blablabla!! 
När vi pratar om att ALLA måste ta ansvar och INGEN tar de, hur ska man göra då!? Varför vågar ingen ta de?? 

Vi e inga ledare som skäller. Utan vi försöker vara posetiva (vilket e svårt i detta fall) men vi gör de vi kan för att få de att känna sig trygga. 

Detta e bara så FRUSTRERANDE!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0