5km senare



God morgon!!

Än så länge så har jag vaknat, ätit frulle på Sorl, gått 5km med Nelly i Bulltoftanaturresarvat, köpt kattsand och mat. Lunch maten e oxå inhandlad så en bra bit på dagens göra lista e jag nu...=)

Jag fick precis ett sms av min pappa. Han e inlagd på sjukhuset. Han har haft jätte ont i magen i veckan, känt sig yr och trött. De visade sig att han fått något virus i tarmen. =( Så nu ska han få något slags dropp. Stakars pappsen!!


När jag va ute med Nelly så insåg jag ännu mer hur jävla OTRÄNAD jag e .. helt sjukt. Varför e man så jävla slapp?? Med tanke på att jag tränade 10ggr i veckan för några år sen så borde träningen ligga naturligt för mig, men de gör de inte. Inte nu i alla fall =(


ne, dax för lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0