Vinslöv

Hej hej!

I Malmö snöar det vågrätt idag. Jag som trodde att snö skulle snöa lodrätt?! =)
Ikväll så ska vi åka till Vinslöv och spela match. Jag ska själv oxå spela med tjejerna, ska bli grymt kul. Det är bara att hoppas att det inte blir för halt för att köra upp.
SVT ska sända "Plötsligt i Vinslöv2" idag, det är typiskt att man missar den pga att man ska åka upp dit. Förhoppningsvis så sänder dom  den igen.  Har ni sett den?

Igår var svärmor på ett litet kaffebesök. Jätte trevligt..men My blev jätte blyg. Det är lite kul att se hur lill-fröken reagerar på "nya" saker. Hon e inte alltid så tuff som man tror hon skulle vara. Men så fort Thorsson gick fram och hälsa så skulle hon oxå göra det. Mina små älsklingar e bara för söta!
Det var även första gången My såg snö. Tack och lov för hon har utegångs förbud, hon blev hel spattig och hoppa omkring i fönstret och jagade flingorna. 

Hur långt har ni kommit med era julklappar??
Jag har pappa, min älsta bror och min älskling kvar. Jag har idéer fast jag vet inte riktigt. Har ni några bra tips??

Ha en bra dag!

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas matchen går bra!

har aldrig sett "plötsligt i vinslöv".. känner dock igen det. vad handlar det om? mer än vinslöv? :-)



usch, påminn mig inte om julklapparna.. haha! har PANIK!!! knappt hunnit köpa en enda än!

hur ska det här gå...



haha, ja det var en rätt bra liknelse faktiskt. att vi är som en stor bullerbyfamilj. stämmer :-) haha!

2009-12-16 @ 13:04:30
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

haha, ok! då ska jag kika på det! är det lite som "en annan del av köping"? :-)

ska genast kolla på svt.se.

(har ju på tv-program på datorn medan jag jobbar, himlans bra!)

2009-12-16 @ 13:43:50
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Nathalie

Bor du också i malmö? :)



Svar: Angående löpbandet, springer du med musik? Det hjälper i alla fall mig. Nu har jag i för sig bara provat en gång, men ska försöka fortsätta. Just nu tränar jag tre gånger i veckan, men ska öka det till fyra gånger. du då? Hur mycket tränar du? :)

2009-12-16 @ 21:36:52
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0