Varför får vissa personer aldrig lyckas?

Varför får vissa personer inte lyckas????

Jag har en person i min omgivning. Han "får" aldrig lyckas! Vad han än gör så blir det något problem. Ibland e det han själv som ställer till det och andra gånger e det någon annan.
Så fort han ska ta sig i kragen och göra något bra så blir det fel. Som nu, han träffa en tjej. De bestämde sig tidigt att flytta ihop. De köpte en lght ihop. Jag har inte varit där än, men de som varit där säger att den e jätte fin. Men nu e de så att hon inte känner sig hemma i den. Det har gått 2mån sen de flyttade in. Så igår hade tjejen fått en brytning, hon kan inte leva i den lägenheten osv.
Varför!?!? 2månader....det är inte precis så att hon har gett den en ärlig chans!

Jag kan bara tycka synd om honom! Att han aldrig ska få känna att han kan andas ut och vara lycklig!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

stackars kille!

2009-12-18 @ 10:32:22
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0