Små söta figurer

Träningen gick si så där idag. När jag gick dit så var jag taggad och kroppen kändes bra i älsklingens "gå-snabbt tempo" men när jag började jogga på bandet så följde inte mitt höger ben med riktigt. Lite svårt att förklara, men det va orkeslöst och kändes inte riktigt rörligt. Jag kan få lite oroliga tankar med tanke på min mammas sjukdom. Men jag vet samtidigt att det är med största sanolikhet inget, men lite hjärnspöken blir det. Så det blev bara  1.3km jogg. Sen blev det lite styrketräning... körde på ganska bra.

Nu när vi kom hem så har vi städat och älsklingen har precis gjort Qournfärs-sås med mossarella.

Tänkte bjuda på lite av våra små söta figurer som hjälper till med julstämningen.



Nu e eftermiddag så blir det lite Oopsis bakning.

Vad ska ni hitta på??


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men det är ju ändå bra jobbat!

2009-12-15 @ 18:17:45
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Nathalie

Tack för tipset, provar det idag :)

2009-12-16 @ 09:03:35
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0