Sköna natt

I morse när jag ställde mig på vågen så visade den - 3 hg...dvs den har börjat röra på sig mot rätt håll igen. Jag vet inte om det beror på att jag inte äter frukt. (har inte gjort det sen i lördags)  Jag kan tänka mig att det e frukten pga att det är den är den enda skillnad jag gjort. Jag får väl göra en utvärdering om ett litet tag. =)

Inatt har vi sovit i himeln! Helt underbart att sova i STORA sängen. Igår när jag var hemma en sväng och hämta min glömda mobil hos mamma och pappa så fick jag med mig en Tempur madrass! Denna madrass e en sån som formar sig efter kroppen. =)

Nepp..nu e det dax att göra lite företagspapper! 
Ha en bra dag!!

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är sant som du säger, omstarter är jobbiga men alla har gått igenom det. 11 kilo på 6 månader är ju helt otroligt, grattis, lägger till dig som länk om det är okej, tycker din blogg verkar riktigt inspirerande och ser fram emot att följa :)

2009-12-09 @ 12:48:39
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0