Mina vänners bok



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag bor också i malmö :) Men ha musik på även när du springer eller går på löpbandet. Det hjälper verkligen!



Svar: Jag vet också att det egentligen sitter i huvudet och jag försöker acceptera min kropp som den ser ut idag, men det är fan inte lätt. Jag avskyr min kropp! Jag går även till en terapeft och pratar om just min självkänsla och den har blivit bättre men det är långt i från bra. Jag vill bara kunna känna mig fin och för att känna mig finare tror jag att jag måste gå ner, i alla fall lite. Jag vill helst ner till en storlek 38, det är i alla fall mitt mål. Jag uppskattar verkligen att du skriver dina åsikter, det betyder verkligen! Men självklart är inte mitt mål att endast bli smal, tror inte det hade gjort mig lyckligare. Jag absolut största mål är ju att älska mig själv och inte bry mig om vad andra tycker och tänker om mig.

2009-12-17 @ 16:19:33
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Caisa

Tänk om du bara får pojkar!

2009-12-18 @ 08:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0